torsdag 4 oktober 2007

Lugn vecka....

Denna veckan har varit lugn. I måndags var jag med mamma till Västervik, handlade en skjorta och en slips. Tänkte jag skulle ha det på bröllopet vi ska gå på, men måste höra mig för lite så jag vet att det passar. Annars får jag ha det någon annan gång. Har tränat lite i veckan, simmat 2ggr och promenerat 2 ggr, får se om det ev blir en promenad på lördag morgon oxå. Det har känts i kroppen att jag har tränat, har haft lite ont i gumpen av promenaderna. Men det är bara att bita ihop. Helgen ser ut att bli lugn oxå, det är skönt att bara slappa och göra lite då och lite då. Än att ha hela helgen uppbokad. Jag funderar på att baka lite bröd i allafall. Hittade recept på dinkelbröd, både frallor, limpor och the kakor. Får se vad det blir för nåt. Imorgon ska jag till Träningsskolan och jobba. Jobbar mellan 8.15 - 14.30, det blir skoj, hoppas jag :)

Inga kommentarer: