lördag 3 november 2007

Ullared shopping

I torsdags kl 05.10 började vi vår resa till Ullared. Åkte först till Hultsfred för att byta bil och få med oss Cissi och Malin. Vi började vår shopping ca 9.30 sedan fortsatte den i ett par timmar framåt. Tog en paus vid kl 1 för att få i oss lite mat, sedan gick vi in en stund igen. Men då började mina fötter att säga ifrån, hade så ont i trampdynorna. Vi var i allafall nöjda med våra inköp, det blev mycket julklappar köpta. Det är skönt, köpte oss lite kläder och annat smått o gott också. Vi var hemma ca 21.00 på kvällen, så det blev verkligen en heldagstur.
Igår jobbade jag mellan 8.15-13.15, vi hade lite halloween mys med barnen. På eftermiddagen så var Kalle o jag in till stan en sväng, sedan blev det middag med kycklingtacos, mycket gott!
Kollade på Idol och Isprinsessan, men tyckte det var sådär. När man läst böckerna så stämmer inte figurerna med min bild som jag har föreställt mig dom i huvudet. Idag tar jag det bara lugnt, Kalle ska till Anders o kolla på Tipslördag, sen blir det väl middag när han kommer hem runt 18 hugget. Ska ta en sväng till pappas grav i eftermiddag tror jag och sätta dit ett ljus.
Ikväll ska vi väl plocka iordning på alla saker vi handlade i Ullared oxå är det tänkt. Annars en lugn och skön lördag

Inga kommentarer: