tisdag 27 november 2007

Heltid!!!!!!!

Nu har jag äntligen fått heltid på jobbet, hela nästa termin. Det blir skönt att få ha lite mer pengar att röra sig med. Så nu väntar jag bara på ett schema så jag vet hur jag ska jobba när jag börjar den 2 januari. Idag har jag träffat tjejen som jag är ledsagare till, var sista gången. För jag ska inte vara ledsagare mer nu när jag ska börja jobba igen. Tycker det räcker med att göra en sak i taget. Vi var iallafall och gick på stan, köpte lite julklappar. Sen gick vi och åt pizza. Tiden rinner iväg lite fortare när man gör något sådant, det är skönt. Har varit på Vimargården idag, det är ju min praktikplats just nu. Mysigt att få vara med lite barn och leka. De har ganska många småttingar, så man får passa på och vara med dom. Då det dröjer innan jag får någon egen kotte.

1 kommentar:

fridassida sa...

Gud vad kul! Jag får grattulera till din heltidstjänst! SÅg att du hade gjort redigt fina julgrupper! Jag ska börja att julpynta här hemma idag. Ska bli så himla kul!