torsdag 15 november 2007

Hannas bebis på gång!?

Messade med Hanna förut, ville kolla läget hur det var på bebis fronten. Slemproppen hade gått men annars var det lugnt. Kanske kommer det en liten Ella eller Hugo till helgen!?
Idag fick jag följa med de på dagcenter till sjukhuset och bada. Det var skönt, det är ju så härligt varmt vatten där. Min lärare Kerstin har varit och besökt mig också, för att kolla hur det går och vart jag gör min praktik. Men allt har ju funkat bra de här 2 veckorna, så det var inga konstigheter. De sa att skulle alla praktikanter vara som mig så vore det jättebra! :) Då blir man glad. Nu ikväll har jag städat lite bland alla våra plastbyttor som vi har ett helt hav av. Städade vårt skafferi lite också. Skulle ha fått massage ikväll igentligen men det blev fram skjutet tills på söndag. Ska ta och slå in någon mer julklapp nu tror jag, sen blir det en stund framför tvn...

Inga kommentarer: