onsdag 21 november 2007

Sjukdagar...

Har varit hemma tre dagar och varit hängig. Men imorgon så ska jag iväg till Vimargården och min praktik där. Pratade med Hanna idag, de hade kommit hem från BB igår eftermiddag. Allt var bra med dom. Daniel skulle vara hemma denna veckan och nästa, mysigt att få komma in i familje rutinerna. Får ta en tripp ner till dom sen framöver, när de kommit iordning lite. På fredag ska jag hälsa på hos Ulrika och Clara en sväng när jag slutat. Det ska bli kul, har inte varit där sen i våras någon gång, så det är väl dax nu.
Ikväll ska jag på avdelningsmöte på jobbet, är sista mötet innan jul. Så då vill jag vara med eftersom jag ska börja jobba igen efter nyår. Känns som om det börjar samla ihop sig en massa aktiviteter nu, har varit lugnt ett tag nu men så blir det som vanligt att allt kommer på samma gång. På måndag ska jag träffa Therese för sista gången, vi ska gå o äta och sedan gå lite på stan. Onsdag är det ljusparty hos Cissi, ska bli kul, har aldrig varit på något sådant. På fredag ska vi på inflyttningsfest hos Ola o Emilia, lördagen är det julbord på Fredensborgs Herrgård med Kalles jobb. Söndagen får man ju sätta fram lite ljusstakar, det blir mysigt. Lördagen helgen efter är det julfest. Så det är mycket nu.....

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start