tisdag 31 mars 2009

Våren kommer så sakta...

Det känns som om våren är på väg nu. Härliga dagar när solen lyser. Fast idag har det blåst lite för mycket. Igår kväll så var Madde o jag med på stavgången som startade här i södra vi. Vi gick eljusspåret, och vi fick träna o känna in oss med tekniken. Hade tänkt att gå på passet som är idag oxå men jag har lite ont i halsen idag så då, vilar jag istället. Förkylningen har inte gått över till 100% än. Idag så har Madde o jag bestämt att vi ska åka till Ullared den 17:e april, det ska bli skoj. Behöver inget särskilt, tycker mest det är kul att komma iväg på en utflykt.
Jag,3 kollegor och eventuellt Madde har bestämt att vi ska delta i Blodomloppet i Linköping den 28:e maj. Om du inte har hört talas om det så finns information här: www.blodomloppet.se
Just nu sitter jag o kollar på sjukhuset som äntligen har börjat igen :), Kalle är på fotbollsträning. Tycker att kvällarna går så himla fort och då gör jag typ ingenting efter det att jag kommit hem från jobbet :)

Inga kommentarer: