söndag 22 mars 2009

Helgen går för fort

Snart en ny vecka igen, hoppas på att jag ska orka med att jobba. Har fortfarande tryck o tjut i öronen o lite ont i halsen. Helgen för oss har varit lugn, Kalle har spelat fotboll. En match igår o en idag. Igår tog jag mig en sväng in till stan för att kolla utbudet av dekorplast, vill ha det till vårt kakel. Det fanns lite på matrialmännen, men jag köpte inget för de skulle få in mer snart. Köpte med mig vita o lila tulpaner hem, fräscht med lite blommor.
Veckan som kommer så blir det ju jobb efter att varit hemma i 9 dagar med sjukdom, så mycket andra aktiviteter orkar jag nog inte med. Får ta en dag i taget. På tisdag så ska vi till mamma o äta middag när Kalle slutat jobbet, det blir skönt att slippa laga mat själv.

Måndagen den 30/3 så börjar stavgången här i Södra Vi, det har jag tänkt att jag ska börja på. Madde ska oxå hänga med är det tänkt. Det är på måndagar o tisdagar. Måndagen är det lugn promenad med stavarna o på tisdagarna är det ett tuffare pass. Kanske går på båda om jag är frisk o jag orkar :)
Fortsätter min spaning efter någon fin tapet till vårt kök, är det någon som har ett förslag så tas det emot med glädje..

Inga kommentarer: