torsdag 5 mars 2009

Måbra kväll på Puman..

Igår kväll var jag med Madde, Evelina o Anna på måbra kväll på Salong Puman. Det var jätte trevligt. Vi fick tilltugg o dricka, o så berättade de vad de erbjuder för behandlingar där.Vi fick lite extra erbjudanden och så var det lotteri på 3 behandlingar: Ansiktsbehandling, Manikyr och Massage. Jag vann en manikyr, HURRA!!
Jag köpte mig en ny mascara från Oriflame o sen så beställde jag mig en salladskrydda oxå. Har bokat mig en massagetid på tisdag hos Jenny och så min manikyr på fredag hos nagel Jenny :) det är nämligen en Jenny som masserar o en som fixar naglar.

Idag så var jag tvungen att stanna hemma från jobbet då jag har haft migrän, det startade redan igår kväll men oftast så lägger det sig under natten men inte denna gången. Har petat i mig medicin men det har inte hjälpt så mycket. Så nu på förmiddagen så la jag mig på min spikmatta typ 20 min och då var det som någon tryckte på en knapp, det bara försvann så himla skönt!
Så nu känner jag mig piggare igen o laddad för att gå till jobbet imorgon.
Annars så är här lugnt, Kalle spelar tv spel och jag sitter här vid datorn, vi ska väl fixa oss lite o äta snart för det börjar kurra i magen...

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag skulle så gärna vilja prova en spikmatta. Men eftersom jag är så fruktansvärt hudöm så vet jag inte om det är något för mig. Hur länge ligger man på den? Gör det mycket ont? Ha en skön fredag!!

Marlene =) sa...

Till Lena!
Det gör lite ont i början men sedan blir det varmt o skönt. Jag brukar ligga lite olika länge, men de säger att en halvtimme är bra.
Ha en bra helg du med o grattis till din viktminskning, det har ju gått jättebra för dig!!!