onsdag 18 mars 2009

SJUK!!!!!




Ja så är det! Har varit sjuk sen i torsdags, det började med feber o ont i kroppen och halsen. Sen på lördagen så kände jag mig piggare men sedan på söndagsmorgonen vaknade jag med ont i högra örat. Det har jag haft nu sen dess, men inatt så har jag även fått ont i det vänstra örat. Var till doktorn i måndags, men det är en virus infektion som jag har så jag fick ingen medicin. Blev sjukskriven tisdag o onsdag men jag ringde imorse igen o blev sjukskriven även imorgon o på fredag. Måste ju få vara frisk en dag innan jag börjar jobba igen, o än har det inte varit så.
Så jag har mest legat här i soffan o vilat i en veckas tid nu, kollat på tv o surfat på datorn. Har kollat på några filmer, Lotta på Bråkmakargatan o Inte utan min dotter. Har ätit som jag ska iallafall, trots att maten knappt smakar något :(

Lägger upp några bilder från Karins kalas när hon fyllde den 10 mars.
Grattis till Bengt som fyller 60 år idag, HURRA HURRA!!!!

Inga kommentarer: