söndag 27 januari 2008

Linköpings visit..



Idag trotsade Kalle o jag vädret o åkte till Linköping en sväng. Vi ville kolla om vi hittade någon resväska till oss o jag ville kolla på skor.
Den här resväskan blev det, eller rättare sagt de här. Man fick köpa 2 st för 399 kr på Jula. Det var en stor o en mindre som ligger i den stora. Som hittat!
Den här skon köpte jag fast svart.Annars var det lugnt med handladet, finns inte så mycket pengar att handla för just nu. Resan ska betalas framöver o självrisken på bilen, så min plånbok är inte så tjock just nu. Men det är ju roliga saker man ska göra för pengarna, förutom självrisken då.... När vi kom hem från Linköping så åkte vi direkt till Wasa o åt mat, Black and White blev dagens middag, mumsigt. Nu har jag krupit under min filt i soffan, fryser o är så himla täppt i näsan, jäkla skit som aldrig vill gå över. Kalle är på möte inför skidlägret i Orsa, ska kolla på One Three Hill nu om en stund. Ja det var väl dagens aktiviteter tror jag....

1 kommentar:

cissi sa...

Jag har sådana skor, vita, fast mina är inte så där fina längre... De är redo att kastas!! Jag har haft dom jättelänge och jag har varit jättenöjd med dom.

Jag har oxå tittat på One Tree Hill, eller "ett träd kulle" som stefan kallade det ett tag.

Hoppas att du blir kvitt din förkylning snart. Jag vet hur det känns när det aldrig går över. Både stefan och jag har kännt så sedan jul... Inget kul alls!! kram