söndag 20 januari 2008

Hemma igen...

Nu har jag kommit hem igen, från min snabbvisit i Ockelbo. Allt har gått bra, både resorna o begravningen. Var en jättefin begravning. Det var kul att få träffa alla släktingar, men det kunde ju varit i ett roligare sammanhang. Men nu är det som det är.. Vi testade en ny väg hem igår, körde motorväg hem hela vägen eller nästan iallafall, från en liten bit utanför Ockelbo till Linköping, den vägen var 2 mil längre men det gick fortare att åka den. Kunde inte köra riktigt så fort som man får pga av att det blåste så mycket. Har såklart fotat lite, är väl mest kort från begravningen tror jag o från minnesstunden...Här är pappas kusiner: Marina o Danne. Danne var mycket hos oss o hälsade på när jag var liten. Han var min bästa kompis då :) Alla släktingar som man knappt kommer ihåg vilka de är pga av att vi bor så långt bort o aldrig träffar dom :(Mitt kusin barn Emil som busar lite...

Min kusin Camilla o hennes tjockis mage :)

Inga kommentarer: