torsdag 31 januari 2008

Ditten o datten.....

Har fått kallelse till bouppteckningen efter min farmor idag. Den ska vara den 14 februari, på alla hjärtans dag. Så då blir det väl till att bege sig norrut igen. Igentligen vill jag ju vara hemma då o mysa med mitt Hjärta, men vi får väl ta det någon dag försenat istället isåfall. Man måste ju inte vara med, men känns bra om jag kan vara det. Jag hoppas att Camillas bebis som är beräknad den 16 feb redan har kommit då, så man får se den också. För sen dröjer det nog ett tag innan man åker upp igen. Min förkylning har blivit bättre men jag är fortfarande tjock i hals o näsa när jag vaknar o även en stor del av dagen. Imorgon ska jag nog förhoppningsvis få hämta min bil, lämnade in den för 4 veckor sedan. Så det vore skönt om jag fick tillbaka den så jag slipper köra med Kalles bil hela tiden.

Inga kommentarer: