lördag 5 januari 2008

Går mot friskare tider...

Det nya året har ju inte börjat så bra för mig. Sjukdom har hägrat så jag inte kunde börja jobba som bestämt. Men nu efter att ha legat nerbäddad i flera dagar så börjar jag känna mig lite piggare. Men är fortfarande genomtäppt i näsan o har min bästa vän nässprayen vid min sida. Kalle är iväg o spelar fotboll i Vimmerby idag, det är en inomhus turnering som brukar vara vid den här tiden på året. Jag pratade med honom förut, de hade vunnit första matchen mot Storebro med 2-0. Jag själv gör inte så mycket, har nyss ätit frukost o tänkte jag skulle se lite skidåkning innan jag tar en träff med duschen.
I eftermiddag ska vi till Hultsfred på Assars dop. De har valt att ha dopet hemma, ska bli spännande o se hur det går till :).

Inga kommentarer: