onsdag 2 januari 2008

Dagen med stort D blev dagen med stort S

Idag skulle varit min comeback i arbetslivet. Jag skulle börjat jobba igen på träningsskolan efter 1 års studieledighet. Men så blev det inte för jag är SJUK. Så himla typiskt så dagen med stort D kommer väl på måndag istället. Så nu ligger jag här i soffan under min filt o snörvlar o nyser, inget vidare alls. Idag på förmiddagen så fick jag iallafall ge mig in till stan för vi skulle köra min bil till verkstaden o fixa med försäkringsbolaget. Skadan på bilen kommer att kosta mig 3000 kr i självrisk, JIPPIEE. Inte direkt, men det kunde ju har varit värre, någon kunde ju ha blivit skadad. Det var ju som tur var ingen annan som var inblandad. Bara min bil o två träd.....

1 kommentar:

cissi sa...

Tråkigt att du är sjuk!! Du får som sagt trösta dig med att det kunde ha varit mycket mycket värre med bilen... Men jag förstår så klart att du känner att du kunde ha fått mycket roligare för dom där 3000 kr. Krya på dig!!! kram