lördag 30 juni 2007

Stor främmande

I eftermiddag kom Hanna o Daniel på besök. Det var kul för de har inte varit hos oss sen förra sommaren. Vi åt lite mat och så blev det en massa prat såklart. Det är kul att vi fortfarande håller kontakten och träffas. Hanna var den första kompisen som jag fick när vi flyttade till Mörlunda -86, så vi har känt varandra ett tag nu. Är så glad för deras skull att de ska få en bebis i vinter. Det ska bli spännande o få följa dem under graviditeten, hon är i vecka 20 nu. Vi träffas inte så ofta men när man väl träffas så känns det som vi träffades igår, det är så himla skönt att det är så. Men vi ringer till varandra ibland och diskuterar livet med dess problem o glädje ämnen. Kalle o jag var in till stan idag mitt på dan, för vi skulle kolla på en diskmaskin och lite kläder. Vi hittade lite kläder till oss, jag köpte mig ett par nya jeans för 100 kr på JC, som hittat. Kalle köpte sig en skjorta och en tröja. Diskmaskinen som vi hittade ska väl införskaffas inom en snar framtid. Just nu är Kalle hos Oscar och spelar poker med grabbarna, de brukar träffas o göra det någon gång ibland. Jag sitter här vid datorn lite och så kollar jag på Crocodile Dundee samtidigt. Imorgon ska vi hjälpa mamma o flytta, jag har ju sålt min lägenhet nu så den får en ny boende nästa helg. Så nu har jag flyttat till Södra Vi på riktigt :).

Inga kommentarer: