måndag 18 juni 2007

Vandrande pinne!

Idag har jag gått, gått och gått. Började med att gå från tennishallen till domus för att handla åt jobbet. Sedan gick jag därifrån till Tempo för att handla mer saker åt jobbet. Sedan skulle jag gå och lämna dessa saker till jobbet som för tillfället håller till i VOK stugan. Där blev det dock ett stopp på drygt en halvtimme, innan det var dax för att gå ner till tennishallen igen för att bege sig hemåt. Så idag behöver jag inte känna att jag inte har rört på mig iallafall! Om en timme kommer Kalle hem från jobbet, väntar med att fixa med maten tills han kommer hem så kan vi göra det tillsammans, det är roligare. Idag blir det Tacos till middag, smaskigt!!!
Denna vecka känns så kort, men det är väl för att det är så mycket inbokat. Imorgon kväll ska jag gå på cirkus med Therese, och på onsdag kväll blir det väl till o packa inför Ölands vistelsen över helgen. Kalle tränar ikväll o på onsdag har de match borta o antar att de har träning på torsdag som vanligt. Så den här veckan ses vi inte så mycket, får vänta till lill semestern börjar på torsdagkväll.

Inga kommentarer: