måndag 18 juni 2007

Lite tankar....

Igår fyllde ju Stefan 30 år, han fyllde alltså VUXEN. Tänk jag har bara tre år kvar dit, puh det känns lite jobbigt. Tiden går alldeles för fort!! Efter kalaset igår så åkte Kalle o jag till pappas grav igår och hälsade på honom lite, brukar skoja och säga att han bor där. Jag vet när Kalle var med mig dit första gången och vi gick där bland alla gravarna då sa Kalle, vart bor han för någonstans?, bara för jag brukar säga så :) Men iallafall så i fredags så var det 3 år sedan pappa dog, som sagt tiden går så ruskigt fort.
Brukar tänka på det ibland att det är så tråkigt att han inte får vara med och se vad som händer i ens liv, jag tror ju iofs att han ser det ändå. Men han får ju inte vara med o uppleva det. Tänk när man får barn någon gång i framtiden o om man gifter sig. Då får han ju inte vara med o dela det med oss. Det är lite sorgligt :(

Inga kommentarer: