onsdag 4 juli 2007

Brist på sol!!

Här följer lite information av vad som hänt hos mig de senaste dagarna. I måndags så åkte jag efter jobbet till syon för att skriva ansökan om studiemedel till höstterminen. För pengar måste man ju ha! Sen åkte jag hem i 45 min, för att vila lite. Sen bar det av till Therese, vi skulle åka in till stan o äta pizza som avslutning nu innan uppehållet. Vi gick först till Palma o åt pizza sen åkte vi stadståget. Sen gick vi runt o kikade lite i affärerna o avslutade eftermiddagen med en glass på torget. Efter det åkte jag in till stan igen, för tredje gången denna dag, för att hjälpa till när Lasse o Pelle skulle sätta dit lister i min lägenhet. Så det blev en intensiv dag.
Igår tisdag så jobbade jag till halv fem, jag hade klipptid vid kvart över fem. Men jag var tvungen att åka hem emellan för jag blev ganska blöt på promenaden mellan V OK o stjärnhusen. Kände mig som en dränkt katt ungefär. Så det var skönt att komma hem o få lite torra kläder på sig.
Idag så slutade jag tidigt, redan kl ett, det var skönt. Ska ta det lugnt nu på eftermiddagen, sen blir det väl till att fixa middag till Kalle kommer hem vid fyra. Ikväll ska jag till Hampus o kolla hur de brukar göra vid läggning o så inför nästa vecka när jag ska vara där o jobba.

Inga kommentarer: