fredag 1 juni 2007

Regnig fredag


Jag kom just hem från stan. Har varit inne och skjutsat mamma till Matrialmännen för hon skulle köpa sig en video/dvd. Efter att vi varit där och jag skjutsat hem henne igen, så åkte jag till Netto för att handla lite till min fest. Har handlat allt kött som behövs så nu är det bara resten kvar. Skulle igentligen ha jobbat några timmar idag, men det blev inställt pga sjuka barn. Det var bara 2 timmar så det gjorde inte så mkt. Jag träffade Ida, Patrik o Siri på parkeringen utanför Matrialmännen, de hade köpt en videokamera och skulle nu åka och duka inför den stundande bröllopsfesten imorgon. Ska bli trevligt att få gå på bröllop imorgon. Hoppas det blir fint väder så det inte regnar. Men när jag kollade på vädret imorse såg det ut som att det skulle vara soligt. Ikväll har Kalle match mot Ankarsrum hemma, jag får se om jag går och kollar beror på vädret, just nu är det inget trevligt att vara ute. Man blir så kall när man sitter där på Ulfveskog och kollar på fotbollen. Nästa vecka vid den här tiden har jag sommarlov, fast jag är ju inte ledig, ska ju jobba 5 veckor sen har jag 3 veckors semester. Vi funderar på att åka ner till Öland över midsommar till Mikaels och deras husvagn, det skulle vara kul att göra något och inte bara sitta hemma. Förra året sov vi bort halva midsommarafton, men Kalle hade fått ett bett på foten då så han var inte så pigg. Hoppas att det är mer fart på oss i år!

Inga kommentarer: