torsdag 1 mars 2007

Äntligen pigg!!!!!

Nu har jag spenderat 2 1/2 dag (tisdag och onsdag) med att ha migrän. Hoppades på att kunna gå till skolan idag, men när jag vaknade första gången imorse när Kalle skulle till jobbet, var huvudvärken fortfarande kvar. Men andra gången jag vaknade sådär runt 9 tiden, då var den borta, helt underbart skönt!!
Man känner sig som en ny människa!
Så nu ska jag ta tag i lite saker som behöver göras här hemma, som jag inte orkat de andra dagarna.
Idag har de börjat renoveringen av vår källare lite smått, vi ska få ny dörr till garaget, om målat på väggarna + golv, ny tvättmaskin och duschkabin. Det blir nog fräscht o fint när det är klart.

De ringde från jobbet på morgonen och frågade om jag ville jobba imorgon, men jag sa att jag måste gå till skolan, det va synd att det inte va i måndags de ringde när jag va ledig, hade varit kul att få komma dit och få träffa alla igen.

Idag börjar oxå den stora laddningen inför Vasaloppet, pasta är det som gäller nu. Men vi gör ett undantag ikväll, då ska vi äta kotletter och potatisgratäng. Det är mumsigt!

Min fasters man Staffan, han bor i Ockelbo, där jag för övrigt kommer ifrån från början, han ska oxå åka vasaloppet. Jag har fått hans start nummer så jag ska följa honom på mobilen som jag gör med Kalle och Pelle. Det blir spännande och se vem som får bästa tiden, jag hoppas ju såklart på Kalle!

Nehe nu ska jag ta och dyka ner i diskbaljan ett tag, så det blir ordning i köket...
So long...

Inga kommentarer: