fredag 2 mars 2007

Härlig dag!



Idag har jag varit i skolan, det va skoj att va tillbaka och träffa alla. Men jag fick reda på att vi ska ha prov snart, vi ska ha ett nästa vecka och sen ett veckan därpå, sen är det nån skrivning lite längre fram oxå, puh hårt att va studerande nu!
Har varit i den nya hälsokost affären nu, där fanns mkt bra och roliga saker. I en sådan affär skulle jag vilja jobba.
Jag köpte mig dinkelmannagryn så jag kan laga min gröt, och sen pepti power jordgubb, det är proteinpulver som man gör drink av.
Sen va jag in på bokaffären och kollade om de hade nån bra bok, jag köpte en om GI metoden, funderar på att testa det. 14 dagar av sitt liv kan man väl äta lite annorlunda mat eller!?

Ikväll blir det Så ska det låta och ev en film.
Imorgon åker Kalle till Sälen, så då blir man ensam i 3 dagar, men sysselsättning finns för de dagarna, PLUGGA!

Önskar alla nära och kära en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: