fredag 16 mars 2007

Jobbat på Träningsskolan idag...

Idag har jag jobbat på mitt ordinarie jobb, träningsskolan och fritids. Det var kul, det känns så skönt att bara kunna börja jobba på en gång, eftersom man känner barn och personal så bra.
Lite nya lokaler och rutiner är det ju, men annars är allt sig likt.
Barnen blev glada över att jag kom, det är så roligt att komma dit då när man vet att man är efterlängtad.
Kanske ska jobba på måndag oxå men jag hoppas att Camilla är bra i sitt öga tills dess.
Nu ikväll blir det väl bara att slappa i soffan, fredagsgodiset blir nog att dippa grönsaker, GI grejset sitter i huvudet nu, jag vågade knappt äta potatis idag vid lunchen :)
Idag är jag ledig från träning, igår var jag ju på Core, det var riktigt jobbigt. Har träningsvärk i skinkorna och magen idag.
Men imorgon blir det promenad och så åker jag väl och kollar på Kalle när han spelar fotboll i Storebro.
Trevlig Helg på er!!!

Inga kommentarer: