tisdag 17 februari 2009

Vår Ockelbo visit...

Nu har vi hittat hem igen från Ockelbo fjällen :)
Har haft en skön helg (förutom att jag har haft ont i halsen o varit hes) med bara avkoppling.Vi kom upp i torsdags kväll, då fick vi middag och sedan åkte vi o hämtade min faster på hennes jobb. Sen var det läggdags nästan.
Fredagen spenderade vi i Rönnåsens vita backar, men inte med att åka skidor utan med skoter o fyrhjuling, (fast Kalle o Staffan var ute o åkte skidor på Rännsjön på morgonen.) Vi grillade även korv och drack varm choklad, MUMS vad gott det var!!
På lördagen så åkte Kalle skidor på förmiddagen med Staffan o Ingmar, sen på eftermiddagen såbar det av till Camilla, Martin o Jennifer i Ulvsta för att mysa där med tacos, vin och melodifestival.
Söndagen var mest seg, men Kalle åkte skidor med Staffan. Jag låg mest o läste och tog det lugnt. Framåt eftermiddagen så kom Camilla o Ingmar med familj oxå. Men för min del blev det sängen tidigt på söndagskvällen då jag fick ont i skallen.
Här kommer lite bilder...En dag i Rönnåsen...

Myskväll hos Camilla, Martin o Jennifer

Skidåkarna redo för en tur på Rännsjön

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka mysiga härliga bilder.. fasiket vad nice de vore med snö nu alltså.. de milda snövädret istället för denna bitande kyla och isiga gata man har..

Hoppas allt är bra kram kram