onsdag 4 februari 2009

Lite uppdatering...

Snart börjar denna veckan att lida mot sitt slut, eller det var väl att ta i men det är ju bara torsdag o fredag kvar. Idag så var morgonen så seg, vaknade och var jätte täppt men det har släppt under dagen. Men har varit trött o seg. Hoppas att jag slipper undan från alla konstiga influenser som går nu, jag vill inte bli sjuk. Hade sjukdagar förra året så det räcker för flera år framåt. Vi bestämde oss igår för att vi ska åka till Ockelbo, det ska bli kul. Se hur stor Jennifer har blivit, hon fyller ju 1 år den 20 februari. Kalle kan ju passa på att köra lite skidträning inför vasaloppet också där uppe, det är ju bara några veckor kvar dit nu.
Imorgon ska vi gå och titta på ett hus här i Södra Vi, vi är sju par/familjer som ska kolla. Vi har ju inte så stor möjlighet att buda upp priset så värst mycket, men det ska iallafall blir spännande att få se hur det ser ut inuti. Sen får man hoppas på det bästa om vi tycker om det. Men jag sa till Kalle att ska vi köpa hus så kan det inte bli någon 2010 bebis för det finns det inte ekonomi för, jag anar att det finns någon därute som hoppas att det finns någon familj som bjuder över oss på huset :) har jag rätt!? ;)

Kalle är just nu o besiktigar sin bil, hoppas det går bra. Jag sitter här i soffan o läser en skvallerblaska och kollar samtidigt lite på skidor. Väntar på att Unga mödrar ska börja, jag tycker det är kul att se på det...

1 kommentar:

fridassida sa...

Då är det snart dax att börja med "barnproduktionen" om ni vill ha 2010!!!!
Hoppas att allt är bra med er!
Kram Frida