lördag 28 februari 2009

Solen hälsar på...

Mamma kom idag på förmiddagen en sväng. Vi tog oss en promenad i det fina vädret. Sedan fikade vi lite och kollade datorn. Jag åkte sedan in till stan o handlade, gjorde en matsedel för 2 veckor framåt så det var lite matvaror som behövdes.
Nu på eftermiddagen o kvällen så har jag bara slappat, tittat på tv och surfat på nätet :)
Pratade som hastigast med Kalle förut, han hade sidat upp sig till 5 ledet i Vasaloppet, det är ju jättebra. Så nu vill vi se en bra tid Hjärtat!
Ni kanske såg att jag gjort om min blogg lite, det ligger mycket tid bakom det, puh det var lite krångligt i början.
Ska jag kolla färdigt på melodifestivalen, sen hoppas jag att jag får sova och att Lasse Stefanz fansen inte stimmar för mycket ute på min trädgård.

Nu laddar vi inför Vasaloppet imorgon, med start kl 08.00!!

Och håller tummarna för alla som åker att det går bra för dom..

Inga kommentarer: