lördag 7 februari 2009

Skönt med helg!!

Sitter i soffan med morgonrocken på, kl är 11.50. Härligt med lördag. Pratade med min faster förut för att kolla så vi får bo där när vi tänkt åka till Ockelbo, vi var så välkomna.
Huset vi tittade på i torsdags var inget att ha :( tråkigt. Men det kommer väl fler hus framöver som vi kan gå och titta på hoppas jag. Känslan man fick på visningen var att ingen rikitigt tyckte om huset...
Igår kväll tog vi det bara lugnt, åt tacos och så tittade vi på Let´s dance. Jag gick o la mig direkt när det var slut, hade lite ont i huvudet igår. För ovanlighetens skull så var det VANLIG huvudvärk, vilket inte jag har särskilt ofta.Har varit seg hela veckan tycker jag, men hoppas på att jag inte ska bli sjuk. Men det är jobbigt att vara sådär mittemellan oxå Idag är jag fortfarande lite seg men ska ta mig en dusch om ett tag och försöka att pigga upp mig lite.
Ikväll blir det kalas hos Cissi, för hon fyllde ju 30 år i onsdags. Det ska bli trevligt, hoppas bara att mitt huvud håller hela kvällen så jag inte får tillbaka huvudvärken, det bli så tråkigt då.
Imorgon ska mamma o Christian komma hit en sväng, vi ska äta ihop och så blir det väl fika oxå :)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: