söndag 12 augusti 2007

Trivsel helg!

Har inte skrivit mycket denna vecka, men har inte gjort så mycket. Jobbat varje dag och lagat mat när man kommit hem, sen slappat på kvällarna. I fredags så spelade Kalle match, efter det kom Oscar, Pernilla o Anders hit och grillade. Sen grillning men det var mycket gott o efterlängtat. Fram emot natten åkte vi in till Harrys, det var kul. Men det var inte många man kände där. Igår så tog vi det lugnt på förmiddagen, Christian kom ut o visade sin bil som han fått iordning nu. Kul för honom för han har hållt på och renoverat på den i flera år nu. På eftermiddagen kom Arvid o Emelie hit till oss, vi kollade på fotboll och åt pizza. De stannade även kvar o kollade på speedwayen, då smaskade vi i oss lite efterrätt oxå :). Idag har Kalle o jag bakat, han fyller ju år på onsdag så då behövs det lite kakor till kalaset han ska på torsdag. Vi har bakat 5 olika sorters kakor. En mjuk och resten småkakor. Han har tänkt att bjuda på fika o tårta. Jag är ledig imorgon, det är skönt. Sen jobbar jag tisdag o fredag som vanligt. Onsdag o torsdag ska jag till Linköping på särskolebiennalen. Det är en 2 dagars konferens för oss som jobbar inom särskolan. Den är vartannat år. Det blir tredje gången jag åker på den, men det är bara jag som ska åka från mitt jobb i år. Så jag tar sällskap med dom från grundsärskolan.

Inga kommentarer: