onsdag 29 augusti 2007

Lingonplockar dag

Idag har vi varit med särskolan och plockat lingon uppe vid Hammarsjö området. Jag är ju ingen natur människa precis men jag tyckte det var trevligt. Man fick chansen att prata med eleverna lite mer avslappnat. Vi hittade ganska mycket lingon, men det blev allt lite blåbär också så vi kan göra en god blåbärspaj. Nu ikväll har Kalle, jag o Pelle varit i Gullringen och simmat. Det blev inget i måndags så vi tog det idag istället. Så imorgon har vi väl träningsvärk. Har tänkt att åka och simma 1-2 ggr i veckan nu framöver. Det är ju en bra träningsform för mig och min rygg. Jag simmade 1,2 km ungefär. Det var alldeles lagom. Nu är Kalle nere på Videvägen en sväng, vi kanske skulle kolla på en film sen. Det är ju inte så mycket bra på tvn om kvällarna. Men först innan det blir film måste jag hänga upp tvätt. På återseende!!

Inga kommentarer: