tisdag 14 augusti 2007

Låång dag på jobbet..

Idag har jag jobbat från 8.15 till 17.30, lite segt att jobba så länge. Men jag skulle klippa mig vid kl 17.45 så det passade ju bra för den skull. Kalle hade fixat pastasallad som jag åt när jag kom hem, var vrålhungrig, så det smakade jättegott! Nu är alla paket o dess innehåll till Kalle klara. Hade lite problem med en present idag, men det löste sig som tur var. Imorgon fyller alltså Kalle 24 år, tänk när man var så ung ;). Blir bara jag som firar honom imorgon, kalaset blir på torsdag för att alla ska kunna komma och för att Kalle ska kunna gå på sin fotbollsträning. Så jag har köpt en liten smörgåstårta som vi ska äta imorgon när Kalle kommer hem från sin träning. Så vi får äta lite gott imorgon på den rätta dagen. Jag har som sagt klippt mig idag, det var skönt, har bokat tid på tisdag för en blekning. Behöver få lite stadga i håret, för det är så mjukt annars. Just nu sitter jag vid tvn och slappar, Kalle är med Oscar i Målilla och kollar på speedway, jag skulle oxå ha fått följa med om inte jag hade haft min klipptid inbokad. Får följa med en annan gång istället.
Kolla in sidan www.family.se på Kalmar län så ligger det inne ett grattis kort till Kalle där, fick lägga in det i dag för jag hinner inte imorgon.

Inga kommentarer: