måndag 27 augusti 2007

Taxichaufför

Idag har jag varit taxi åt Karin, Kalles mamma. Hon skulle in till vårdcentralen och kolla sina ögon. Efter vi varit där åkte vi till Tempo och handlade lite, var även in på netto och köpte lite billig kyckling och ytterfilé. Jag ska skjutsa ut Karin till Gullringen nu till kl 15 för hon ska klippa sig och färga håret. När jag kommer hem därifrån är det bara att börja laga middag, den består av köttfärslimpa, sås och potatis idag. Ikväll ska Kalle och jag åka till Gullringen och simma, det ska bli skönt. Har försökt att läsa lite oxå idag, för jag har ju prov imorgon. Men det känns som om jag har koll på det mesta, men det är bra att kolla över lite. Håller ett öga på tvn oxå, är kul med friidrott. Imorgon börjar jag min 4 veckors praktik på gymnasiesärskolan i Hultsfred, det ska bli spännande. Ska följa några olika klasser där och se vad de gör om dagarna.

Inga kommentarer: