söndag 22 juli 2007

Hemma igen!

Nu har vi kommit hem från vår semester i Gästrikland. Det har varit trevligt men det var skönt att komma hem igen. Resandet har gått bra, förutom att vi fick punktering på vägen dit när vi hade typ 12 mil kvar. Så Kalle har fått köpa ett nytt framdäck. Vi har varit hos min farmor o hälsat på. Men vi har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt o träffat lite släktingar. Så här kan det se ut på semester resan, däckbyte vid vägkanten!Kalle och Christian kolla utsikten vid Rönnås stugan, jättefin utsikt där.Faster Agneta och min farmor Dagmar. Min kusin Camilla och hennes sambo Martin, närmast min fasters man Staffan. Kalles konkurrent i Vasaloppet.
Kalle, Christian och Mikael badade trots att vattnet var rejält kallt.
En av älgarna i Älgparken vi besökte. De hade tre älgar, Molly, Moa och Moltas.
Här är vi på en restaurang i Gävle och äter mat. Min kusin Ingmar, hans sambo Helena och deras son Emil kom också dit och va med. Emil bankade och slog på sin tallrik med skeden, det är kul när det smäller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid kul att se grabbarna arbeta eller hur ;)