söndag 15 juli 2007

Länge sen sist!

Det var ett tag sen jag var inne här och skrev. Det beror på att jag varit borta hela veckan. Har bott borta och jobbat som personlig assistent. Det har gått jättebra. I måndags var vi på Astrid Lindgrens Värld och hälsade på Pippi, Karlsson på taket och alla de andra sagofigurerna. Kalle, Cissi, Olle och Stefan var oxå med, kul med lite sällskap. I tisdags var vi på lite utflykt till Videvägen, för Kalle skulle tvätta bilen så då gick vi dit och kollade på. Onsdagen var vi på ALV igen med mamma o den tjejen som hon jobbar med. Hade med oss lite fika som vi avnjöt i Törnrosdalen. Torsdagseftermiddagen gjorde vi stan med mamma. Vi gick lite i affärerna och tog oss en glass på torget. Självklart tog vi en tur med turisttåget oxå. Fredagen då var det pizza dax, en klasskompis till mig kom ut till Södra Vi och följde med oss till Wasa och åt lunch. På eftermiddagen kom Cissi, Olle och Karin bort en sväng, för jag hade köpt lite paket åt Olle som han skulle få. De hoppades lite på studsmattan, det var jättekul tyckte Olle! Igår lördag var det sista dagen jag jobbade, då hanns det inte med så mkt, vi tillbringade förmiddagen på studsmattan. Trötta efter en natt med endast 2 timmars sömn.. Idag söndag så har jag börjat putsa lite fönster, har fem stycken kvar men var tvungen att ta lite paus. Kalle är fortfarande i Gnagardalen och bärjar bilar, han kommer hem ikväll. Imorgon börjar jag min 3 veckors semester det ska bli så himla skönt att vara ledig, bara få vara....

Inga kommentarer: