söndag 2 mars 2008

Vasaloppsdag

Idag så har vasaloppet styrt hela min dag. Jag ställde till och med kl på 07.50 för att inte missa något. På en ledig dag, det är inte illa. Har följt Kalle och Staffan igenom deras lopp. Staffan fick en slut tid på 06.13.07 o Kalles sluttid blev 09.08.29 . Mycket bra kämpat att ta sig hela vägen till målet i Mora, det var ju inte så bra skidföre idag. Pratade med Kalle som hastigast förut, han var lite besviken över sluttiden, han hade siktat på en mycket bättre tid. Men jag tycker han ska vara stolt över att han klarade att genomföra loppet, det är tufft gjort! Helgen för mig har varit lugn, var ner till Hanna igår kväll en svänt och kollade på melodifestivalen med dom. Sen hade jag Leo här över natten oxå, han åkte hem nu ikväll vid sextiden. Imorgon är det dax för arbete igen. På tisdag ska jag diskutera min framtid med chefen och se om jag kan få vara någon annanstans till hösten. Känner att jag skulle behöva det, för att få utvecklas i min yrkesroll. Får väl se vad han säger, jag har lämnat in en omplacerings önskan iallafall. Jag har satt in en annons till Kalle på www.family.se om ni vill läsa...

Inga kommentarer: