lördag 1 mars 2008

Vasaloppet, snart är det dax....

Idag är det 25 grader på Teneriffa dit vi ska på semester. De har en webkamera på stranden där man kan se vad som händer där. Jag har redan börjat kika lite på en ev nästa resa, jag skulle vilja åka till något lite mer exotiskt land om två år när jag fyller 30. (När ni läser detta, läs 20 istället ;) ) Mitt dröm resemål är Mauritius. Men kan även tänka mig Dominikansa Republiken och kanske ev Thailand. Vi får väl se vad det blir... I morse kl sex började Kalle sin resa mot Vasaloppet, det går ju avstapeln imorgon kl 08.00. Väder prognoserna ser väl inte jätte positiva ut, men vi hoppas på det bästa. Att det går bra för dem som åker och att de kommer i mål. Så här såg resultatet ut för Kalle förra året, Tid: 07:38:39 placering: 4938 . Får vi se vad det blir i år :)

Inga kommentarer: