fredag 14 mars 2008

Länge sen sist...

Börjar med att gratulera Karin, Pelle o Oskar som fyllt år i veckan. Och Bengt som fyller nästa vecka. Grattis, grattis, grattis. Den här veckan har varit lugn och skön, både hemma o på jobbet. Har varit på kalas både på måndagen och tisdagen. Fick så god smörgåstårta på båda kalasen :). Idag är min lediga fredag, har varit hos doktorn nu på morgonen för att få ny migrän medicin och sedan vid kl 11 ska jag på massage. I eftermiddag åker Madde och jag till Linköping för att shoppa lite, ska bli kul. Ska handla lite på Ikea till jobbet oxå när jag ändå är iväg. Imorgon ska vi till Pumpen, det är skidavslutning så vi ska äta middag och sedan blir det att digga tillLifvens. Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Emelie sa...

hej, en fråga vem är det som oskar dansar med, jag tycker att det ser ut som mig, men jag är inte säker, för jag kommer inte ihåg det!!

Marlene =) sa...

Hej! Jo det är dig som Oskar dansar med. Det var den gången när du o Rauken torkade din kjol i vår micro :)