fredag 16 maj 2008

Veckan som gått...

I måndags var jag på möte angående mitt jobb till hösten, det gick bra o jag fick mycket information. Fick besiktningspapprena på huset mailade till mig på eftermiddagen. Tisdagen var lugn på jobbet o på kvällen åkte vi ner till Lasse för att kolla igenom besiktningspapprena tillsammans. Vi bestämde att vi skulle kolla på huset en gång till. Det gjorde vi på onsdagskvällen. Igår torsdag så fixade vi lite käk när jag kom hem från jobbet sen åkte Kalle o kollade på b-laget som hade hemma match. När han kom hem därifrån så myste vi med film o popcorn. Idag fredag är jag ledig, ska få massage nu på förmiddagen sen ska jag åka in till stan o handla inför middagen med Hanna o Daniel imorgon. Funderar på att ev baka lite bröd oxå, får se om det blir av. Vi beslutatde oss igår för att inte lägga något bud på huset, det är mycket som behövs göras med det. Så vi väntar på något annat istället.... Ikväll spelar Kalle hemmamatch mot Frödinge, så det blir väl det som fördriver min fredagkväll...

Vart tog solen o sommarvärmen vägen!?

2 kommentarer:

Josse sa...

Vilka hus är det som ni kollat på?? Hörde att det på daggsigen skulle bli till salu. Men det vet ni säkert redan!!
/Josse

Marlene =) sa...

Hej! Vi kollade på det som är på Lantmannagatan. Det på daggstigen är inte riktigt vår stil på hus :)