fredag 2 maj 2008

Fika på stan..

Idag har jag varit på stan med Hanna o Ella. Vi började med att gå till Brödstugan för att fika, Ella behövde lite mat oxå. Sedan gick vi vidare till Lindex, hittade mig 3 par trosor för 80 kr, billigt o bra. Blev en sväng in till Cubus oxå. Sedan var det dax för mig att åka till mamma o äta middag. Christian o Evelina var där oxå o Kalle såklart. Ikväll spelar Kalle match borta, närmare bestämt i Västervik. Hoppas att det inte regnar för mycket på dom när de ska spela. Helgen för oss kommer att vara lugn som det ser ut, är skönt att inte göra något. Hoppas att inte hela helgen regnar bort, jag vill ha SOL!
Sitter o kollar på Madicken nu, tycker Astrid Lindgrens filmer är så mysiga. Jag skulle vilja ha alla hennes filmer. Finns en stor kista man kan köpa med alla filmerna i, men den är jätte dyr. Har många skivor, men inga filmer. Det blir till att börja samla....

Inga kommentarer: