torsdag 24 april 2008

Sovmorgon....

Idag har jag fått sovmorgon, så himla skönt. Börjar inte jobba förrän vid ett på torsdagar, (men idag ska jag börja vid tolv, så jag inte behöver jobba till halv sex, för det är inga sena barn idag). Imorgon är det min lediga fredag, ibland har man det bra. Ikväll blir det lite mys middag, då vi inte kunde äta någon speciell middag i tisdags på vår 3 års dag, pga att Kalle skulle spela fotboll så får det bli ikväll istället. Har tänkt att det ska bli ryggbiff o potatisgratäng, MUMS!!!Imorgon ska jag till kiropraktorn o bli lite knäckt. Hoppas att han kan få mig lite mjukare i kroppen. Sen är det planerat att mamma ska komma hit o hälsa på en sväng. Tänkte hon kunde hjälpa mig att se över mina blommor, är inte så bra på det själv. Vattna dom klarar jag men om det är något mer som ska göras med dom, då frågar jag mamsen. Jag var så duktig o bytte lite gardiner igår kväll, så nu är det vår fint här inne. Så då är det ju trevligt om blommorna är fina oxå.

Inga kommentarer: