söndag 24 februari 2008

Kalas hos mamma

Idag har vi varit på kalas hos mamma, vi blev bjudna på älgstek. Sedan fikade vi på cheesecake som har gjort. Två olika varianter fanns det att välja på.
Den var det kiwi ovanpå, fast hade inte lagt på det än när jag tog kortet :).
Nu är Kalle iväg på möte inför Vasaloppet nästa söndag. Jag har beställt så jag kan följa Kalle, Pelle och Staffan under deras färd via min mobil. Här kan ni kolla om ni är intresserade av att veta mera om Vasaloppet, http://www.vasaloppet.se/. Jag själv har suttit och läst lite, läser Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Den är riktigt bra, men har snart läst ut den. Igår var Kalle och jag in till stan en sväng, köpte blomma till mamma. Den här... Vi passade även på att köpa en present till Jennifer som jag ska skicka till dom. Blev lite kläder en jeansklänning och en body, så himla tufft... (Så om ni kollar på min sida Martin o Camilla så får ni låtsas som ni inte såg det här :) )
Tog lite kort på de som var på kalaset hos mamma. Det var inte så många men några :). Mormor, morfar, Dessi, jag, Kalle, Christian och Evelina. Här kommer lite mer kort....

1 kommentar:

cissi sa...

Jättegulliga kläder!