söndag 28 februari 2010

Lite smått o blandat...



I torsdags så fyllde Hannes 1 år, grattis grattis :)










Även mamma hade födelsedag i torsdags, så då var vi där och grattade henne.
Helgen har varit ganska lugn. I fredags efter jobbet så var jag hos Jennie och fixade mina naglar, så nu är de fina igen. Sen på kvällen lagade vi god mat och tog oss ett glas vin :)
Igår lördag så gick vi en promenad på förmiddagen, när det snöade som mest. Det var riktigt tungt att gå i snön.
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag i Linköping med tjejen som jag är kontaktperson till. Vi var där och kollade på en musikal.
Idag ska vi åka till Hultsfred och fira Hannes, eftersom vi var hos mamma i torsdags så får han bli firad idag istället. Veckan som kommer ska jag lägga fokus på mat och träning, så jag får ett bra resultat nästa vecka :)

1 kommentar:

Ida sa...

Vilken Jenny är det du går till? Vill gärna fixa mina naglar till brölopet.