söndag 27 december 2009

Vår jul...

















Jaha nu var julhelgen slut, fort det går. Man hinner knappt känna in att det är jul förrän den är slut igen. Vi började vårt julfirande i onsdags här hemma hos oss, mamma, christian, Lasse, Karin och Pelle var här och åt gröt och skinkmackor. Vi hade köpt bingolotter så vi spelade till bingolottos uppesittarkväll. Kalle var den enda som vann, vinsten blev en ny lott.

På julafton så åkte vi till mamma mitt på dagen, där åt vi mat, tittade på Kalle Anka och så öppnade vi paket. Vid sju tiden anlände vi till Kalles mamma o pappa för att fira lite julafton där och öppna ännu fler paket.
Juldagen firade vi hos mormor och morfar, åt kalkon enligt tradition. Mycket gott!
Igår på annandagen så skulle vi till Karin och Lasse och äta julmat där, men jag låg totalt däckad igår med migrän så det blev ingen julmat för mig och ingen fest på pumpen heller. Idag spelar Kalle fotboll nu mitt på dagen och jag ska planera lite inför vår Sälen resa. Tänkte jag skulle göra några storkok som vi kan ta med när vi åker...

God fortsättning till ER alla!

Inga kommentarer: