måndag 17 augusti 2009

Helgen som varit...

Grattis Kalle i efterskott!!!!!!!!

I helgen har vi haft fullt upp känns det som. Fredagskvällen så skulle Kalle spela match men motståndarna dök inte upp. I lördags så började vi dagen med att äta frukost på sängen för det var Kalles födelsedag. Sen så städade vi lite på förmiddagen och sedan på eftermiddagen så bar det av ner till Målilla. Grillade där o festade lite, sedan gick vi ut i regnet till motorbanan för att kolla på GP:t. Igår söndag ( en dag som var bland de värre jag har varit med om ur välmående synpunkt), då hade vi kalas för Kalle. Tänker aldrig mer ha kalas dagen efter jag varit på fest det är då klart. Men jag överlevde iallafall och idag är jag pigg igen. Här kommer lite bilder från helgen, söndagens bilder kommer först för det är något tjall här på sidan just nu...

1 kommentar:

AnnaBia sa...

du är så fin när du håller barn <3 passar dig verkligen!
du o kalle kommer bli kanon fina föräldrar i framtiden =)
ser verkligen fram emot det.
hoppas allt är bra med er?
inte inne så ofta .. men när jag är inne lämnar jag avtryck =)
ha de bäst.. //AnnaBia