söndag 14 juni 2009

Vår helg med gäster, studentfirande mm...

I torsdags så fick vi stor främmande från Ockelbo. Det var min faster o kusin med familj som kom till oss. De kom ner för att fira min lillebrors student. Kalle o jag flyttade ut o har sovit hos Kalles föräldrar så har våra gäster haft vårt hus till förfogande :)

I fredags så begav vi oss till Vetlanda för det är där Micke min bror har gått gymnasiet.
Halv två kom de nybakta studenterna utspringade. Vi gick sedan upp till torget i Vetlanda för att kolla när de skulle åka runt på lastbilsflaken, sedan begav vi oss till Bäckseda församlingshem för att inta studentmiddag tillsammans.

Grattis till studenten Micke!!!Här kommer han...In i vimlet av släktingar o familj...Grattis kram av faster AgnetaMamma Ann-Marie hade många blommor som hon ville överlämnaÄr jag mig lik!?Ja, jag är lika söt nu som då!

Mycket blommor blev det till slut, tungt tyckte Micke :)

Mickes flak var pyntad med julgranar o adventsljusstakar

Syskonen satt tillsammans på första parkett

Inga kommentarer: