tisdag 17 april 2007

Tillbaks i skolbänken

Idag var det dax att för skolan igen, efter en veckas påsklov. Kändes lite konstigt att gå dit när man varit ledig, men det var kul att träffa alla igen.
Efter skolan blev det ett pass med styrketräning på Träningshuset. Förra veckan skulle jag ha kört lite hård träning men då var jag ju jätte förkyld så det blev inställt.
Så det kändes i kroppen idag att jag inte tränat på en vecka, men efteråt är det alltid lika skönt.
Pelle och jag har varit i min lägenhet ikväll och kollat på golvet han ska lägga in åt mig. Vi ska börja på fredag med det.
På lördag kommer lägenheten ut på annons i Vimmerbytidningen, hoppas att det är någon som är intresserad av den.
Imorgon har vi prov, inte så roligt. Har försökt att plugga lite ikväll men självdisiplinen är inte den bästa tyvärr.

Inga kommentarer: