söndag 25 februari 2007

Söndag

Idag har jag varit iväg och jobbat lite, mellan 12.00 - 17.00. Det är lite tråkigt att jobba på helgen men desto roligare när pengarna dimper in på kontot månaden efter...
Min farmor som bor i Gästrikland ringde nu på eftermiddagen, pratar inte så ofta med henne, förra gången var innan jul. Men allt var bra med henne, så det är ju bra. Kalle fick laga middagen medans jag satt i telefon, ganska bra faktiskt. Idag bestod middagen av snitzel, pommes och sallad, inte så värst nyttigt men gott.
Jag har några par jeans som ligger nedpackade i skrubben som jag skulle vilja komma i framöver, men det är ju så förbenat svårt att komma igång med träning och vettigt ätande. Men har satt den 22 april som ett litet mål, då firar jag och Kalle 2 år, så då kunde det ju vara kul om jag kom i mina underbara Levis jeans, längtar efter dom...

Inga kommentarer: